Nakúpte tovar ešte za
a získáte dopravu ZADARMO
Skvelé! Získavate
DOPRAVU ZADARMO

Reklamácie a vrátenie



Zásielka je poškodená
Keď vám prepravca odovzdá do rúk balíček, starostlivo ho prekontrolujte - balíček, nie prepravcu. Pokiaľ objavíte akékoľvek poškodenie, nepreberajte ho.

Balíček vyzeral v poriadku, ale tovar je napriek tomu poškodený? Ak spozorujete poškodenie až po prijatí zásielky, informujte nás o tom okamžite na telefónnom čísle 483 313 122 alebo e-maile info@evolutiongroup.cz - uveďte číslo zásielky a pošlite prosím fotky poškodeného tovaru spolu s celou zásielkou. V sprievodnom liste popíšte závadu. Len potrebujeme vedieť, čo sa stalo. Na ďalšom postupe sa dohodneme a rozhodne vám buď obratom pošleme tovar nový alebo vrátime ihneď peniaze.

Tovar nebol dodaný kompletný
Urobili sme chybu a niečo chýba? Okamžite to napravíme! Len nám dajte do 3 pracovných dní vedieť telefonicky +420 483 313 122 alebo e-mailom na info@evolutiongroup.sk a my vám chýbajúci tovar ihneď zašleme.

Produkty vám nevyhovujú
Klikli ste nechtiac na iný produkt? Nevadí! V tomto aj v akomkoľvek inom prípade, keď s doručenou zásielkou alebo jej časťou nie ste spokojní, stačí do 60 dní poslať tovar späť. Len vás prosíme, šperk nevybaľujte z pôvodných obalov.

Informujte nás telefonicky - +420 483 313 122 alebo e-mailom na info@evolutiongroup.sk
Zaplatenú sumu vám vrátime späť na váš účet.

Ak si s reklamáciou a vrátením tovaru neviete rady, zavolajte našej Monike, ktorá vám rada poradí. Telefón je +420 483 313 122 alebo +420 774 313 122 a zastihnete ju každý pracovný deň od 7 do 15:30 hodiny.
 

Neviete kde začať? Odporúčame

Prihláste sa k odberu
špeciálnych akcií a noviniek

Prihlásiť    
Pridajte sa k nám

 EvolutionGroup na trhu od roku 1994

Spôsoby platby a doručenia | Šperky sa Swarovski elements